Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMNovemberhez képest a tavalyi év utolsó hónapjában százezerrel csökkent a Class FM hallgatóinak száma, decemberben 1,902 millióan hallgatták naponta minimum 15 percen keresztül - derült ki az Ipsos-GFK kutatásából.
A teljes népesség körében a második és harmadik helyen szereplő Kossuth és Petőfi hallgatóinak nőtt viszont a rajongótábora, míg novemberben az MR1 napi átlagos hallgatottsága 1,5 millió volt, decemberben már elérte az 1,63 milliót. Az MR2 Petőfi is felfelé jött, 750 ezerről 800 ezerre.
Az adatok azért is érdekesek, mert decemberben 100 ezerrel kevesebben, 6,2 millióan hallgattak rádiót a 15 évesnél idősebbek. A hallgatók változatlanul napi közel 4 órát rádióztak átlagosan a múlt hónapban.
A reklámozóknak fontos 15-49 éves korosztályban szintén a Class FM volt a legnépszerűbb (1,4 millió), a második a Petőfi Rádió lett (539 ezer), a harmadik pedig a Kossuth Rádió (446 ezer).
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM