Hatvanhét médiapiaci szereplő sötétül el időlegesen
A Magyar Reklámszövetség tiltakozó kampányt szervezett a tervezett reklámadó bevezetése ellen. A június 5-ei eseményhez elsőként a TV2 és az RTL Klub csatlakozott, mára már hatvan televízió, rádió, online és nyomtatott lap követte példájukat.
A felhívásra eddig példa nélküli módon mozdult meg az egész kommunikációs ipar, áll a Reklámszövetség közleményében. A felhíváshoz csatlakozó 60 médiafelületből elsőként a Kreatív sötétült el, ma reggel tíz óra előtt nem sokkal ez fogadta az oldal látogatóit:
A felhíváshoz eddig csatlakozott:
- a TV-csatornák közül a Cool, a FEM3, a Film+, a Film+2, a HírTV, a Muzsika TV, a PRO4, az RTL Klub, az RTLII, az RTL+, a Sorozat+, a Story4, a Story5, a TV2, a Super TV2, a Viasat3 és a Viasat6,
- a rádiók közül a Class FM, a Gazdasági Rádió, az Info Rádió, a Juventus Rádió, a Katolikus Rádió, a Lánchíd Rádió, és a Music FM,
- a nyomtatott sajtótermékek közül a Blikk, a HVG, a Magyar Nemzet, a Metropol, a Népszabadság, a Népszava, a Nemzeti Sport és a TVR-7,
- az online felületek közül a babaszoba.hu, a blikk.hu, a citromail.hu, a femina.hu, a gphirek.hu, a hazipatika.hu, a hirkereso.hu, a hir24.hu, a hvg.hu, az index.hu, az investor.hu, az iwiw.hu, a komment.hu, a kremmania.hu, life.hu, a mandiner.hu, a metropol.hu, az mno.hu, a napi.hu, a nepszava.hu, az nlcafe.hu, a nol.hu, a nosalty.hu, az nso.hu, az origo.hu, a portfolio.hu, a postr.hu, a quart.hu, a startlap.hu, a storyonline.hu, a szoftverbazis.hu, a tafelspicc.hu, az uzletresz.hu, a vezess.hu, a videa.hu, a wellnesscafe.hu, a 444.hu, a kreativ.hu, a mediapiac.com, a totaécar.hu. a totalbike.hu, a Hócipő.hu, a blog.hu, az indafoto.hu, az indavideo.hu, index fórumok, PORT.hu, Fidelio.hu, Színház.hu
és az mmonline.hu.
A televíziós csatornák elsötétítéssel, a rádiók a tiltakozás szövegének beolvasásával, a nyomtatott sajtó fehér lappal, az online felületek szintén elsötétítéssel fejezik ki a reklámadó bevezetése elleni tiltakozásukat.