Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMA Nielsen sajét tévézési felmérése szerint 2014 első hat hónapjában az egy főre jutó átlagos tévénézési idő 4 óra 54 perc, ebből 26 percet kizárólag a reklámok tesznek ki. Ez a teljes tévénézési idő 9 százaléka, a tavaly mért eredményhez képest pedig három perccel több reklámot bámulunk, ez napi 85 darab hirdetést jelent. Az alábbi részletek derültek még ki a Nielsen idei felméréséből
- átlagosan 25 másodperc hosszú egy reklám
- a reklámblokkok fele 6-10 hirdetésből áll
- egy reklámblokkban átlagosan 6,9 darab hirdetést vetítenek le
- fél év alatt 840 féle márkáról volt hirdetés
- egy hirdetés átlagosan 667 alkalommal ment le a tévében