Médiadesign 2014: fődíjas az Index-redizájn
76 nevező, 34 pályázó a shortlisten, kategóriánként egy-egy nyertes, és egy fődíjas: ez volt a Kreatív Csoport idén másodjára megrendezett Mediadesign versenyének mérlege.
A legtöbb nevezés a Web/Információs oldalak és a Print/Magazinok kategóriákban érkezett a versenyre, írja a Kreatív. A legtöbb, 3-3 munkával a Quint Studio és a Viacom került be a szűkített mezőnybe. A 34 kvázi döntős közül szakmai zsűri választotta ki az egyes kategóriák legjobbjait (ezekről bővebben itt olvashat). A versenyben a legszebben tervezett és kivitelezett magyarországi médiatermékeket díjazták, illetve felhívták a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos szerepe van a felületek vizuális összképének.
Az Index.hu márciusi redizájnja az Információs oldalak között indult, és végzett a második helyen, de a szakmai zsűri José Simon alkotói fődíja mellett lapunknak ítélte a Mediadesign 2014 fődíját.
A zsűri
- Pálfi György, MOME, tervező grafika tanszék (zsűrielnök)
- Ferenczi Bálint, Mito, UX designer
- Ipacs Géza, grafikus
- Kenczler Marci, ACG Experience, head of art
- Királyfalvi Károly, Carnation Group, senior designer
- Kovács Dániel, művészettörténész
- Krémer Julianna, Professional Publishing Hungary, művészeti vezető
- Mondik Noémi, grafikus
- Osvárt Judit, Design Hét Budapest, projektvezető
- Polyák György, RTL Klub, on air promóciós vezető
- Román Balázs, Kreatív, főszerkesztő