Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMMajdnem megduplázza jövőre az MTVA a reklámbevételeit
Néhány hete a Big Picture nevű reklámkonferencián Lukács Csaba, az Atmedia nevű reklámcég vezetője bejelentette, hogy 2016. januártól az Atmedia fogja értékesíteni a közmédia minden televíziós csatornájának reklámidejét. Ami csak azért volt érdekes, mert nemrég az MTVA egy közbeszerzési eljáráson a Média Services Company Magyarországgal (MSC) kötött szerződést hogy a televíziós, rádiós és online reklámfelületeit értékesítse, szóval felmerült a gyanú, hogy az MSC-től egyenesen Andy Vajna cégéhez vándorolt.
A Kreatív megkérdezte az MTVA vezérigazgatóját, Vaszily Miklóst, hogy tegye tisztába a helyzetet, mert a Big Picture után nem igazán sikerült. Az interjúból kiderül, hogy valóban az Atmedia fogja a köztévé reklámjait értékesíteni 2016-ban, de „saját kockázatára”.
Az MTVA eddig házon belül végezte a reklámértékesítést, Vaszily szerint a közmédia akkori gárdája teljes egészében átkerül az MSC-hez. Amikor kihirdették a tender eredményét, jelentkezett az Atmedia, hogy a tévés reklámidőt megvenné egyben. A tárgyalások vége az lett, hogy
Vaszily szerint ez az összeg közel kétmilliárd forinttal több, mint amennyi a cég idei tévés hirdetési bevétele volt.
A vezérigazgató szerint nem arról van szó, hogy az MSC továbbadta volna a feladatot, mert az MSC-nél maradnak az MTVA rádiós és online felületei, valamint a reklámértékesítés teljes adminisztrációját is végezni fogja. Hogy ez miért éri meg a két cégnek, arról Vaszily szerint őket kellene megkérdezni, szerinte annyi biztos, hogy „a közmédiának soha akkora reklámbevétele még nem volt, mint amennyi várhatóan 2016-ban lesz”.