Kökény a
Cool kábeltelevízió csütörtökön tartott sajtótájékoztatóján elmondta, hogy "saját kigondolású és gyártású" műsorokkal jelentkezik majd, mint például a Kontra című realitysorozat, amelynek a Majka által megfogalmazott szlogenje: "olcsó játék hülye gyerekeknek".
"Két hőse olyan, nem mindennapi versenyszámokban mérkőzik meg, mint az utcai pénzszerzés vagy a használt női bugyik gyűjtése" - foglalta össze Kökény az eddig elkészült öt rész tartalmát a sajtótájékoztató után az Indexnek. Elkészült ugyan egy hatodik, "disznólovaglós" epizód is, de azt az állatvédő szervezektől tartva a megtekintés után - mint mondta - dobozba tették.
Hónaljkinyalással kezdenek
A sajtótájékoztatón Majka egy rögtönzött pénzgyűjtős játékban vesztesként kikerült
A ValóVilág első szériájának szereplője az Indexnek hozzátette, nem hagyja el az RTL Klubot, csak vendégként lép fel a Coolon. Arról, hogy lesz-e könnyűzenei műsora is a kábeltévén, csak annyit mondott: "lehet".
Kökény elmondása szerint a Cool másik saját gyártású műsorának, a Gerilla Grill című "illegális főzőműsornak" a Kontrával ellentétben két "civil" főszereplője van, akik "később sem lesznek címlapsztárok". A két szereplő kiléte az Index faggatózására sem derült ki, holott "álruhában" a sajtótájékoztatón ültek.
A műsor lényege, hogy olyan helyeken készítenek el tíz perc alatt ételeket, ahol "normális ember nem főz": például a szegedi Csillag börtön udvarán, a Lánchíd közepén vagy a Paksi Atomerőmű területén.
Megszokott sorozatok fiataloknak
Veszed az adást?
| |
Egy félszemű nyúl látható a csatorna hirdetésein, amelyeket a Team Reklámügynökség készített.
Az október elején induló bevezető kampány főszereplője rákattan a csatorna extrémnek szánt műsoraira. A kampányt "Cool. Veszed az adást?" szlogenű sajtó-, rádió- és közterületi hirdetések szolgálják, de a nyúl megjelenik az RTL Klub és a Cool reklámblokkjaiban, valamint moziban is - írja a Kreatív. Az ATL-kampányt vonal alatti kommunikáció is támogatja.
|
|
| Az egy hónappal ezelőtt debütált tévécsatornának - amely az azonos nevű társaság által működtetett Humor1 és az IKO Kábeltévé Kft. M+ családi adójának "összeolvadásából" jött létre - a 15 és 29 év közöttiek jelentik a célcsoportját, és tulajdonosainak célja az, hogy jövő év közepére vagy végére legyen az ország minden pontján fogható - derült ki Kökény Tamás tájékoztatásából.
A South Park, a Hegylakó mellett olyan sorozatokat vetít a csatorna, mint a homoszexuális A fiúk a klubból vagy a Humor1-től átvett húszéves Cheers és a Taxi.
Kökény hozzátette, hogy a csak kábelen fogható csatornák közül a harmadik legnézettebbek jelenleg, mintegy 1,4 millió háztartásba jut el a programjuk.
Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEM
Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!