Natália
1 °C
7 °C

'Vérhülyeség' Majkával a Cool tévén

2004.09.30. 16:51
Október negyedikétől a megszokott sorozatok mellett saját gyártású műsorokkal is jelentkezik a Cool kábeltelevíziós csatorna - tudta meg az Index Kökény Tamástól, az adót működtető IKO Kábeltévé Kft. vezetőjétől, Majkától pedig azt, hogy az egyik műsor, a Kontra "vérhülyeség" lesz. Ebben ugyanis Majka és Supernem-tag Szabi használt női bugyikat gyűjt és disznókon lovagol.
Kökény a Cool kábeltelevízió csütörtökön tartott sajtótájékoztatóján elmondta, hogy "saját kigondolású és gyártású" műsorokkal jelentkezik majd, mint például a Kontra című realitysorozat, amelynek a Majka által megfogalmazott szlogenje: "olcsó játék hülye gyerekeknek".

"Két hőse olyan, nem mindennapi versenyszámokban mérkőzik meg, mint az utcai pénzszerzés vagy a használt női bugyik gyűjtése" - foglalta össze Kökény az eddig elkészült öt rész tartalmát a sajtótájékoztató után az Indexnek. Elkészült ugyan egy hatodik, "disznólovaglós" epizód is, de azt az állatvédő szervezektől tartva a megtekintés után - mint mondta - dobozba tették.

Hónaljkinyalással kezdenek

A sajtótájékoztatón Majka egy rögtönzött pénzgyűjtős játékban vesztesként kikerült A ValóVilág első szériájának szereplője az Indexnek hozzátette, nem hagyja el az RTL Klubot, csak vendégként lép fel a Coolon. Arról, hogy lesz-e könnyűzenei műsora is a kábeltévén, csak annyit mondott: "lehet".

Kökény elmondása szerint a Cool másik saját gyártású műsorának, a Gerilla Grill című "illegális főzőműsornak" a Kontrával ellentétben két "civil" főszereplője van, akik "később sem lesznek címlapsztárok". A két szereplő kiléte az Index faggatózására sem derült ki, holott "álruhában" a sajtótájékoztatón ültek. A műsor lényege, hogy olyan helyeken készítenek el tíz perc alatt ételeket, ahol "normális ember nem főz": például a szegedi Csillag börtön udvarán, a Lánchíd közepén vagy a Paksi Atomerőmű területén.

Megszokott sorozatok fiataloknak

Veszed az adást?
Egy félszemű nyúl látható a csatorna hirdetésein, amelyeket a Team Reklámügynökség készített. Az október elején induló bevezető kampány főszereplője rákattan a csatorna extrémnek szánt műsoraira. A kampányt "Cool. Veszed az adást?" szlogenű sajtó-, rádió- és közterületi hirdetések szolgálják, de a nyúl megjelenik az RTL Klub és a Cool reklámblokkjaiban, valamint moziban is - írja a Kreatív. Az ATL-kampányt vonal alatti kommunikáció is támogatja.
Az egy hónappal ezelőtt debütált tévécsatornának - amely az azonos nevű társaság által működtetett Humor1 és az IKO Kábeltévé Kft. M+ családi adójának "összeolvadásából" jött létre - a 15 és 29 év közöttiek jelentik a célcsoportját, és tulajdonosainak célja az, hogy jövő év közepére vagy végére legyen az ország minden pontján fogható - derült ki Kökény Tamás tájékoztatásából.

A South Park, a Hegylakó mellett olyan sorozatokat vetít a csatorna, mint a homoszexuális A fiúk a klubból vagy a Humor1-től átvett húszéves Cheers és a Taxi.

Kökény hozzátette, hogy a csak kábelen fogható csatornák közül a harmadik legnézettebbek jelenleg, mintegy 1,4 millió háztartásba jut el a programjuk.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?