Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMAz amerikai Ford autógyártó cég saját televíziós valóságshow-t tervez, hogy ezzel tegye a márkát vonzóvá a fiatalok szemében. A résztvevőknek meg kell tervezniük álmaik gépkocsiját, majd meg kell is építeniük az autót, amit aztán valamelyik tekintélyes autókiállításon is bemutatnak majd- olvasható a Washington Postban.
A lap értesülései szerint az autógyár esetleg a Mustang új modelljét terveztetné még a jelentkezőkkel, de az biztos, hogy a valóságshow része lesz annak a nagyszabású reklámkampánynak, amelyben a Ford mellett a cég érdekeltésgi körébe tartozó Mercury és Lincoln márkákat is népszerűsítik majd.
A tervezésben és kivitelezésben a fiatalokat a tervek szerint a mamutvállalat legjobb tervezői segítik. Egyes szakértők szerint a show igen magas nézettségre számíthat, és különösen a fiatalabb nézők körében válhat népszerűvé. Mások szerint viszont a Fordnak, amely 2006 első negyedévében 1,2 milliárd dolláros (248 milliárd forint) veszteséget volt kénytelen elkönyvelni, inkább a pénzügyi sikerességre kellene koncentrálni.
Ma még kérdéses, hogy lesz-e a valóságshow-ból valóság és ha igen, mikor, mindenesetre a Ford már gőzerővel tárgyal több amerikai tévétársaság képviselőjével, és máris készülnek a műsorba való jelentkezésre felhívó reklámfilmek, amelyeket kiemelt sportesemények közvetítéseinek szüneteiben vetítenek majd.