További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Kifejezetten nőknek
Az Irisz a Yahoo News értesülései szerint egyelőre csak Magyarország legnagyobb kábelszolgáltatójának, a UPC-nek a hálózatán lesz majd elérhető, de szeptembertől így is több mint 680 ezer háztartásba jut el az új csatorna műsora. Az Irisz egyaránt kínál majd külföldi és saját gyártású műsorokat, és emellett a Tv2 műsorarchívumából is válogat majd, sőt felhasználja a holland Club csatorna tulajdonában lévő műsorlicenceket is.
Az Irisz műsorai között látható lesz az eddig Magyarországon még nem sugárzott sorozat, a Szerelemhajó (Love Boat) epizódjai, és a már sokak által kedvelt Dawson és a haverok vagy a Fiorella c. telenovella részei is. A magyar gyártású produkciók közül a komolyabb, jogi esetekkel foglalkozó Katalin bírónő mellett a programszerkezetben megtalálható lesz majd a buli-hangulatot sugárzó Club2, az érzelmes, romantikus történeteket bemutató All you need is love - Ha te is akarod, de a Claudia Show is.
Az SBS Broadcasting az új csatornával kifejezetten a 28 és 49 év közötti városi nőket célozza meg, amelyek a piackutatások szerint az átlagosnál nagyobb vásárlóerővel rendelkeznek, ráadásul kifejezetten vonzóak a hirdetők számára, hiszen ők döntenek a családi pénzek jelentős részéről.
Bíznak a sikerben
"Magyarország az egyik legdinamikusabban fejlődő piac, ahol az SBS új tematikus csatornájával még hatékonyabban tudja elérni a hirdetők számára fontos célcsoportokat, és így tovább növelheti piaci részesedését" - mondta el Markus Tellenbach, az SBS Broadcasting vezérigazgatója, majd hozzátette: a holland SBS tapasztalataival és a Tv2 infrastruktúrájával az Irisz hatékonyan és gazdaságosan működhet.
Gisele Burnett, a Club igazgatója elmondta: .Magyarország fontos piac a Club számára, és a helyi program indítása tökéletesen illik a televízió helyi stratégiájához. Lengyelországban, ahol már korábban elindult a helyi program sugárzása, a Club az egyik legnagyobb ütemben fejlődő előfizetős televízió-csatorna, és a főműsoridőt, illetve a csatorna célközönségét tekintve folyamatosan őrzi ötödik helyét a tematikus csatornák rangsorában. Ha az erőforrásainkat erre a növekvő piacra koncentráljuk, a lengyelországi sikereket minden bizonnyal a magyar piacon is sikerül majd megismételnünk."