További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Úgy tűnik, hogy már Bódi Sylvi mellbimbója sem elég a sikerhez, hiszen a Sztárok a jégen továbbra sem hozta meg azt a sikert, amit egy ilyen nagy költségvetésű produkciótól elvárhat a Tv2. Ugyan a jégrevü múlt héten pénteken és szombaton is megnyerte a nézettségi versenyt a teljes lakosság körében, de a hirdetőket vonzó 18 és 49 év közötti korosztályban már alul maradt az RTL Klubon ellene küldött filmekkel szemben.
Ugyan a Sztárok a jégent pénteken 1 432 169-en, szombaton pedig 1 848 002-en nézték az AGB Nielsen statisztikai adatai alapján, de az adatok alapján a műsor nézőközönsége túl öreg a hirdetőknek. A show a 18 és 49 év közöttiek korcsoportjában ugyanis pénteken csak 488 180, szombaton pedig csupán 559 315 nézőt vonzott, és az RTL két filmje, az Újabb rendőrsztori és a Szupernóva is jobban teljesített ennél. Pénteken Jackie Chan zsaruvígjátékát 601 630-an, míg szombaton az amerikai katasztrófafilmet 581 733-en látták.
Az RTL Klub ráadásul úgy verte meg a Sztárok a jégent, hogy a filmek ára az Index információi szerint meg sem közelíti a Tv2 show-jának heti költségeit.
Egy a nézettség ellen
Nem teljesít jól Sváby András és a falka sem. Ugyan a szombati adás még a 18-49 évesek körében is győzött, de hétfőn már csúnyán bukott az 1 a 100 ellen, ami csak az éppen tévét nézők 26,8 százalékát érdekelte, míg az RTL Klubon a Barátok közt 44,1 százalékot vonzott. Ez a különbség ráadásul a hét több napján is megmaradt, pénteken például 22,8 százalékos közönségarányt ért el Sváby, és 43,2 százalékot a Berényi család.
Ráadásul a Tv2 vetélkedője a teljes lakosság körében sem volt túl nézett, mindössze átlagosan 1 453 418-an látták, míg a Barátok közt átlagnézettsége 2 063 499 volt. Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Berényi-klán kalandjai már régóta nem voltak ilyen sikeresek, a szappanopera minden hétköznap este megnyerte a nézettségi versenyt, sőt az egyes epizódok mindig a nap legnézettebb tévés programjai is voltak.
Nem a vetélkedők hete
Nem megy azért olyan jól Vágó Istvánnak sem, a Legyen Ön is milliomos egyre kevésbé köti le a műveltségi kérdésekbe belefáradt nézőket. A műsort átlagosan 1 581 529-an látták a múlt héten, és ugyan csak szerdán kapott ki a vele párhuzamosan futó Aktív bulvárhíradótól, de a 18 és 49 év közötti korcsoportban már kedden, szerdán és pénteken is alulmaradt a Tv2-vel szemben. Ráadásul ezeken a napokon a reklámelszámolásban használt korosztályban az Egy a száz ellennek is több nézője volt, mint a jó egy órával korábban sugárzott Legyen Ön is milliomosnak. Közönségarányban Vágó István viszont csak pénteken nem tudta lenyomni Sváby Andrást, egyéb napokon a Legyen Ön is milliomost az éppen tévé előtt ülők nagyobb százaléka választotta, mint az Egy a száz ellent.