Nyomorult reklám 8.

2000.12.14. 18:16
A gyorsulási verseny messze a világ leghülyébb elfoglaltsága, túldomesztikált zsúrkamaszok libidóegyengetője, amit jobb esetben kinőnek mielőtt jogosítványt szereznének, de ha nem, akkor a papa autójával nekivágnak a pályának, és nagyon gyorsan mennek háromszáz métert, hogy aztán négy napig róluk beszéljen a II-as számú Kohóipari Szakmunkásképző harmadik évfolyama.
Mol Tempo
Ennek a dolognak a sportváltozata, amit a Mol felhasznál reklámfilmjeiben, ahol egy kellően borostás sofőr éppen egy versenypályán próbálja ki autóját gyorsulásig. Mit tesz a győzelem érdekében? Először is úgy közlekedik már gyalogosan is, mintha egy zsiráfot indulna megkettyinteni, majd leszáll, mint aki nagyon hosszú útra indul. Reméljük, ez az út az önismerethez vezet, azonban egyelőre csak a kormány mögé, ahonnan kinéz a barátnője, aki trendi, rémült és büszke egyszerre, majd előveszi pulcsija alól a medálját, és gusztustalan csókot lehel rá, aztán beletapos a gázba.

Elindulnak az autók, majd feltűnik köztük az agár, aki jelentősen vezet, de a verseny befutójánál már nincs nyoma, gondolom, valamelyik adrenalincsákány átment rajta. Természetes hősünk nyer, és ez milyen jó neki, engem csak a magyarázat lepett meg, miszerint, akiknek fontos a sebesség, azok a Molnál tankolnak. Én továbbvinném ezt a vonalat, például kutyaledelt reklámoznék pitbullterrier-viadalokkal, mondván, hogy akinek fontos a győzelem, az etesse a Böbét Energy-Dogyval, meg ilyenek.