Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEM
|
Az RTL Klub maratoni, háromórás IQ vetélkedőjére 2 098 704 néző volt kíváncsi, ezzel az adás 42,3%-os közönségarányt ért el az éppen tévét néző lakosság körében, míg a 18-49 évesek között ez az arány 41,4% volt. Eközben a Big Brother kiszavazóshowjára alig 990 266 volt kíváncsi, ami csupán 19,3%-os közönségarány, ráadásul a reklámozók előtt oly kedves korcsoportból ez mindössze 444 468 nézőt jelentett.
A Ryan közlegény megmentése eközben szépen szerepelt az MTV műsorán, hiszen a közszolgálati televízió ritkán előzi meg kereskedelmi társait a fiatalabb korcsoportokban, most mégis a 18-49 év közöttiek 27%-a választotta Spielberg monumentális háborús alkotását.
Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.