Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Mindenki nyaral, kerthelyiségekben, kocsmákban tölti az estéket, esetleg a telken nyesi a sövényt, de tévét, azt nem nagyon nézünk. Míg karácsony környékén a legnépszerűbb tévéműsorokat 2,2-2,5 millióan láttak, addig a múlt hét legnézettebb adása is csak alig több mint 1,7 millió embert ültetett a képernyők elé.
A jó idő mellett a tévézés ellen szól az is, hogy ebben az időszakban a legtöbb saját gyártású műsor szünetet tart, és csak ismétlésekkel jelentkezik. Éppen ezért nem meglepő, hogy a tíz legnépszerűbb műsor között sokkal több a film, mint egy hónappal korábban.
Bud Spencer kiütött mindenkit
A hét legnézettebb műsora az RTL Klubon sugárzott Nyomás utána című olasz vígjáték volt. Bud Spencer és Terence Hill pofonjai ezúttal 1 762 152 nézőt csaltak be a szabadból a tévé elé. A második lett a Barátok közt, amelynek legnépszerűbb csütörtöki adása 1 586 636 nézőt vonzott az AGB Nielsen statisztikai adatai alapján, vagyis az olasz pofonok majdnem kétszázezerrel több embert érdekeltek, mint bármi más ezen a héten.
A harmadik lett a Pénz beszél című amerikai film, amiben Chris Tucker próbál Charlie Sheen idegeire menni. Az akcióvígjáték ezen a héten 1 577 050 nézőt hozott az RTL Klubnak.
Columbo felügyelőt ezen a héten 1 476 101 látták, de a Tv2 legsikeresebb műsora ezzel csak a nézettségi lista negyedik helyére tudott felkapaszkodni. A Tv2 ennek ellenére elégedett lehet a nyári műsorrenddel, hiszen jelentősen csökkent a két kereskedelmi adó közti különbség, a teljes napot és a teljes lakosságot tekintve már csak 0,9 százalékkal vezet az RTL Klub, de a hirdetőket vonzó főműsoridőben, a reklámok célcsoportjának tekintett 18 és 49 év közötti korosztályban is csak 2,5 százalék a Tv2 lemaradása.
Rablók a közszolgálati tévéért
A közszolgálati csatorna legnépszerűbb műsora ezen a héten is a Kékfény lett, a rendőrségi hírekre és fantomképekre ezúttal 959 471 néző volt kíváncsi.
A hirdetők számára oly kedves 18 és 49 év közötti rétegben is a filmek taroltak, ebben a korcsoportban a Pénz beszél megelőzte a Nyomás után című vígjátékot, a harmadik pedig Tom Hanks Tv2-n vetített egyszemélyes túlélőshowja, a Számkivetett lett.
|
|
Az AGB Nielsen adatait az RTL Klub és a Tv2 bocsátotta rendelkezésünkre.