Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMAz összes értékelt produkció és szereplő adataiból megállapítható egy-egy csatorna nézőtáborának összetétele. A System 7 jelenlegi adataiból az derül ki, hogy az RTL Klub nézői általában fiatal, városi, viszonylag többet vásárló, ám nem túl képzett emberek. A tv2 átlagnézője ezzel szemben vidéki, kevesebbet fogyasztó, ám képzettebb. Arányaiban az m1 nézői rendelkeznek a legmagasabb iskolai végzettséggel, noha a csatorna alacsony nézettsége miatt ez kevés embert jelent. Vásárlóerő tekintetében az RTL Klub az első, második a tv2, és az m1 a harmadik.
Az összes műsor, szereplő, illetve a csatorna saját brandjének megítélését tekintve a két nagy kereskedelmi tévé fej fej mellett halad: az RTL Klub 63,5, a tv2 62 százalékot ért el. Az RTL Klub egy éve még - a tv2 a mostanihoz hasonló eredménye mellett - 80 százalékon állt. A most tapasztalható népszerűség-csökkenést minden bizonnyal a napi reality show-k versenye, azok felfokozott jelenléte okozta. Ez az eredmény egyes értelmezések szerint azt jelenti, hogy a magyar közönség jelenleg nyitott mindkét csatornára, vagyis az ősszel bemutatkozó új műsorokkal és új arculattal ismét kemény háborúra készül a két televízió.
I. A System 7 kutatás
II. A legnépszerűbbek
III. A kedvencek
IV. A kasszasikerek
V. Két perc gyűlölet
VI. Új háború jön