Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEM
|
A hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti korosztályban kisebb volt az RTL Klub fölénye, hiszen ebben a korcsoportban a két konkurens adót együttesen többen választották, mint az RTL Klubot. A Tv2 nézettsége 17,5 százalék, az MTV pedig 22 százalék volt ebben a korcsoportban, míg az RTL Klubot a nagy vásárlóerővel rendelkező, költekezésre könnyedén rávehető fiatalok 35,2 százaléka választotta az RTL Klubot.
Saját képek
"Négy éve közvetítjük a tűzijátékot, és eddig mindig megnyertük a nézettségi versenyt" - mondta el kérdésünkre Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója, aki szerint az augusztus 20-i siker is bizonyítja, hogy az emberek az RTL Klubot tartják az első számú televíziónak.
"A siker másik oka, hogy idén is saját stábbal dolgoztunk, és nem a közszolgálati televízió közvetítését vettük át" - tette hozzá Kolosi.