Élesedik a verseny a két országos kereskedelmi csatorna között, a Tv2 sok év után megújította teljes felső vezetését, és újból támadásba lendült, miközben az RTL Klub igyekszik még gyorsabb tempót diktálni. Ugyan az RTL Klub egyértelműen piacvezető jelenleg, de a konkurens éppen olyan szakemberekkel erősítette csapatát, akik pár éve még az RTL Klub műsorait futtatták a csúcsra. Milyen hatással lesz mindez az idei tévés szezonra, és egyáltalán milyen műsorokkal akarnak majd magukhoz csábítani a csatornák?
A tavaszi szezonon túl a két nagy kereskedelmi csatorna egyre türelmetlenebbül készül az új médiatörvényre és a digitális átállásra, hiszen mindkettő újabb csatornákat is indítana. De milyen változásokat hoz a majd a digitalizáció, milyen lesz három év múlva a magyar médiapiac, ki lesz a legnézettebb, milyen műsortípusok uralják majd a főműsoridőt, és egyébként is hány csatornát nézünk majd?
Dirk Gerkenst, az RTL Klub és Várdy Zoltánt, a Tv2 vezérigazgatóját faggattuk terveikről.