Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
A két csatorna közti különbség csökkenésének minden bizonnyal az az oka, hogy az RTL Klub törzsközönségének számító fiatal városiak a jó időt ünnepelve kevesebbet néznek televíziót, és inkább a strandon vagy szórakozóhelyeken töltik az idejük.
Élen a hírek
|
A reklámozóknak kedves 18 és 49 év közötti korosztályban is a Tűz a mélyben című Steven Segal alkotás lett a legnépszerűbb, ugyanis 875 000 fiatalt ültetett a képernyők elé. Az akciófilmet a Frei dosszié követi a maga 866 000 nézőjével, a harmadik pedig az RTL Klubon futó Vészhelyzet eheti része, amit 775 000-en néztek meg.
Sportdömping
Szombat este ugyan kis különbséggel, de az RTL Klub nyert, hiszen a Bigyó felügyelő című vígjátékot 1 381 000-en nézték végig, míg a Tv2 jó előre beharangozott nagyszabású bokszgáláját, a Nagy bunyót ezzel párhuzamosan kétszázötvenezerrel kevesebben nézték, és a gála átlagos nézettsége csak a konkurens csatornán futó film befejezése után 1,2 millió fölé.
A bokszmérkőzéseket minden bizonnyal azért nézték viszonylag kevesen, mert a közszolgálati televízión eközben ment a foci EB második mérkőzése, amely 940 000 sportrajongót csábított az MTV-re.
A vasárnap esti nézettség adatai valószínűleg mindhárom földi sugárzású csatorna vezetését örömmel töltötték el. A Tv2 elégedett lehet, hiszen a nézők több mint 40 százaléka választotta a Tényeket és a Mexikói című amerikai akciófilmet is 300 ezerrel többen nézték mint az RTL Klubon futó Féktelenül 2-t. Az RTL Klubot viszont vigasztalhatja, hogy a fontos 18 és 49 év közötti korosztályban 3 százalékkal nagyobb közönségarányt ért el Sandra Bullock féktelen akciófilmje, mint a konkurens csatornán a Bradt Pitt - Julia Roberts páros ámokfutása.
A közszolgálati csatornán eközben 31 százalék feletti közönségarányt ért el az angol-francia mérkőzés, ráadásul nem csak a teljes lakosság körében, de a hirdetők szempontjából fontos fiatal korosztályban is. A mérkőzést több mint másfél millióan izgulták végig a tévék előtt szorongva.
Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.