További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
A Tv2 ünnepek alatt felhalmozott előnye azonban nem tűnt el nyomtalanul, hiszen a két adó nézettsége közt lényegesen csökkent a különbség. A múlt heti adatok ráadásul csak a statisztikai hibahatáron belül mértek csak eltéréseket, így elmondható, hogy az RTL Klub jelenleg csak főműsoridőben vezet biztosan.
Újból a Napló az élen
A hét legnézettebb műsora a Napló volt, amelyre 2 619 000-en voltak kíváncsiak, ráadásul a hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti korosztályban is a riportmagazin volt a legnépszerűbb 1 112 000 nézőjével. A második a Mónika Show hétfői adása lett 2 243 000 nézővel, míg a harmadik helyen a Barátok közt szerdai epizódja végzett, amelyre 2 145 000-an kapcsoltak.
|
A nézők híréhségüket viszont ezen a héten leginkább a Tv2 műsoraival csillapították, hiszen a legnézettebb hírműsor a Tények vasárnapi adása lett 2 072 000 nézővel, ráadásul naponta átlagosan 1 792 000-an választották Bárdos Andrást és Máté Krisztát, szemben az RTL Híradójával, amit átlagosan 1 737 000-an néztek. A 18 és 49 év közötti korosztályban azonban az RTL Klub legyőzte a konkurenciát, a csatorna Híradójának legnépszerűbb adására ugyanis 883 000-an kapcsoltak, míg a Tények legfeljebb 841 000 néző vonzott ebből a korcsoportból.
Kató néni és Schwarzenegger, a nagy szórakoztatók
A köztévé legnépszerűbb műsora ezen a héten is Kató néni kabaréja volt, a szórakoztató műsor 1 662 000 nézőt ültetett a képernyők elé.
A hét legnépszerűbb filmje a Tv2-n sugárzott Columbo legveszélyesebb éjszakája című krimi lett, a félszemű nyomozó kalandjait 1 885 000-an nézték végig. A 18 és 49 év közötti korosztály viszont inkább Schwarzeneggert választotta, az RTL Klubon bemutatott Ovizsaru 1 008 000 nézővel a korcsoport legnépszerűbb mozifilmje lett a héten.
Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.
|