
Weiler Péter képzőművész munkássága és portfóliója mesterséges intelligenciával fűszerezve.
MEGVESZEM
![]() |
Nem elég jónak lenni, de jónak is kell látszani |
Az is igaz viszont, hogy Tom Hanks csak elvétve adja a nevét B-kategóriás mozidarabokhoz (Na jó, mondjuk a segítség, felnőttem idején még nagyon fiatal volt) és az is ígéretes, hogy nem a videóforgalmazás minden bizonnyal igen igényes és értékelvű labirintusában találkozhatunk az opussal, például a Ne légy Barom! 5. mellett, hanem óriásplakátokon próbálnak minket arra bíztatni, hogy menjünk el egy olyan helyre, ahová én sohasem lennék hajlandó, mert baromi hangos és tele van vastagtalpú-cipős kamaszokkal, akiknek ez a normál hangerő, folyamatosan rágnak, miközben úgy néznek rám, mint én az ő korukban, ami azért annyira régen még nem volt, hogy ne tudjam, mire gondolnak.
Most a címen nem rugózom, mert még mindig szerencsésebb a The Green Mile-t Halálsoron-nak fordítani, mint például Zöld kilométernek. Tulajdonképpen a reklámja is rendben van, ami persze nem jelenti semmit. A sztori egyébként annyi, hogy nem elég jónak lenni, de jónak is kell látszani, mert különben esetleg villamosszékbe ültetnek minket. Figyelem, megszívlelendő.
Weiler Péter képzőművész munkássága és portfóliója mesterséges intelligenciával fűszerezve.
MEGVESZEM