Lady Gaga már lejárt lemez

2013.02.04. 09:20

Látványosan ráuntak az internetezők Lady Gagára – adta hírül jelentésében London egyik vezető keresőmarketing-ügynöksége, az AccuraCast. Az énekesnő webes népszerűsége 2011 májusa óta jelentősen csökkent a netes keresések száma alapján. A SEO-ügynökség, amelynek adatai a Google Trendstől származnak, egyenesen megdöbbentőnek nevezte a visszaesést.

Gaga szénája egyébként sem áll túl jól: legutóbbi albuma, a "Born This Way" ezidáig 4 millióval kevesebb példányban kelt el, mint a „The Fame” című bemutatkozó lemeze, jelenlegi turnéja pedig – úgy hírlik – egyes régiókban aggályosan kevés jegyeladást ért el.

Az elemzés szerint az előadó online népszerűségének jóval nagyobbnak kellene lennie, különösképp az olyan törekvései tekintetében, mint a nagyszabású Born This Way Ball turné, a saját közösségi szájt és az új parfüm felbukkanása.

A helyzetet tovább súlyosbította, hogy Gaga mostanság jóformán csak a bulímiával való küzdelme, és a PETA-féle szőrmebotránya miatt tudott a címlapokra kerülni.

A zenésznek – pillanatnyi sikertelenségei ellenére – számos terve van a jövőre nézve: jelenleg az ARTPOP című új lemezén dolgozik, együttműködni készül Azelia Banks énekesnővel és Terry Richardson sztárfényképésszel, fel fog tűnni Tony Bennett dzsesszlemezén, a Machete Killsben pedig színésznőként debütál majd.