Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMAz Egyesült Államok (és a világ) egyik legnagyobb szupermarkete szerezte meg az ősszel megjelenő új AC/DC-album kizárólagos terjesztési jogát, azaz a lemezt sehol máshol nem lehet majd megvásárolni Amerikában, csak a Wal-Mart üzleteiben.
Az AC/DC nem az első zenekar, amelyik kizárólagos szerződést köt a Wal-Marttal, az Eagles tavaly nyáron megjelent Long Road Out Of Eden című új lemezét is csak a megahálózat terjesztette, és 2,98 millió példányt adott el belőle az Egyesült Államokban, írja a Billboard. Az AC/DC régi katalógusának digitális terjesztését tavaly augusztusban a Verizon Wireless online bolt szerezte meg, de az ausztrál rockcsapat azon kevés "legendás együttes" egyike, amelynek dalai nem hozzáférhetők az iTunes-on (mely a Wall-Mart után a második az amerikai zenei piacon, de van, aki szerint már megelőzte).
Amerikában a lemezek közel negyedét a Wal-Martban adják el, év elején az óriáscég rá is ijesztett a zenemogulokra, amikor bejelentette, hogy hasonlóan a dvd-k eladási rendszeréhez a megszokottnál lényegesen olcsóbban tervezi értékesíteni a cd-ket is, a legsikeresebb új lemezeket pl. 10 dollárért. A Wal-Mart jelenleg a világ legnagyobb kiskereskedelmi vállalata, az Egyesült Államokon kívül vannak boltjai Angliában, Japánban, Kínában és Dél-Amerikában is, Európában azonban nem sikerült még áttörnie.
AC/DC új anyagának még nincs címe, ám állítólag keményebb és tökösebb lesz, mint a csapat legutóbbi lemeze, a 2000-es Stiff Upper Lip, az album jónevű producere pedig a kilencvenes évek rockzenéjét nagyban formáló Brendan O’Brien (Pearl Jam, Rage Against The Machine stb.). A megjelenést turné is követi majd.