Vicces akart lenni a Telekom marketingese, ehelyett órák óta a társasjátékrajongókkal harcol
A Magyar Telekom PR-osai megrekedtek valamikor a '70-es években, amikor a hazai társasjáték-kínálat nagyjából kimerült a Lóverseny-Gazdálkodj okosan!-Ki nevet a végén? szentháromságban. Más értelmes magyarázatot ugyanis nemigen tudok erre a félresikerült reklámjukra:
![12301687 10153794533537996 1757902249866403524 n](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/1054/10547/105472/10547261_d068f9843bd8dc0f3a23b720983c5042_wm.jpg)
Fotó: Magyar Telekom / Facebook
Pedig ha máshonnan nem, hát az Index 2008 óta megjelenő társasjátékos cikkeiből tudhatnák, hogy a board game műfaj az ezredforduló óta népszerűbb, mint valaha, és társasozni nemhogy nem ciki 12 éves kor felett, egyenesen kötelező! Főleg, ha olyan masszív darabokra szánunk rá egy-egy hétvégét, mint
- a Rettegés Arkhamban,
- az Eldritch Horror,
- a Mansion of Madness,
- a Star Wars: Imperial Assault,
- a Star Wars: X-Wing Miniatures Game,
- a hatjátékosos Trónok harca,
- a Firefly,
- a BANG!,
- a Last Night on Earth,
- a Drakula dühe,
- a Battlestar Galactica,
- a Witcher,
- a Merchants & Marauders,
- meg úgy nagyjából BÁRMI innen vagy innen!
A hirdetésen vérig sértődött hazai társasjátékos szubkultúra amúgy máris legyártott néhány ellenhirdetést. Íme az egyik:
![12301721 10204722857583881 719431520473598119 n](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/1054/10548/105482/10548285_d3879e2193c3edadb6efbf7138e3bfd0_wm.jpg)
Fotó: Facebook