Komoly összeget fizet annak, aki kézre keríti a galád lecsillagozókat.
Igazán felhúzhatta magát a kyotói TOYOJIRO étterem tulajdonosa, amikor nemrég azzal szembesült: a ramenező csupa pozitív értékelése közé becsúszott két egycsillagos vélemény is.
A férfi közösségi felületükön arról írt, a vendégek "furák" voltak, és azt javasolta nekik, hogy menjenek vissza, egyenek újra, ezután kérjenek tőle bocsánatot, valamint frissítsék az értékelésüket fotókkal és elismerő szavakkal – különben sosem bocsát meg nekik.
„Ha probléma van, akkor gyere, és mondd el személyesen” – szólt a Complex által idézett nyilvános levél egyik sora, ami nem csak a két férfihez, de a szemtanúkhoz is szólt: százezer japán yent, azaz mintegy 260 ezer forint nyomravezetői díjat ajánlott fel annak, aki bármilyen információt tud szolgáltatni a két problémás vendégről.
Az eset abszurditásából talán arra következtethetnék, ártatlan viccelődésről lehetett mindössze szó, később azonban lekerült a poszt, helyette egy jóval visszafogottabb hangvételű üzenetet tett közzé a TOYOJIRO, elnézést kérve az előző kirohanásért. Az azóta már szintén törölt bejegyzésben arról írtak, legközelebb jobban fogják kezelni a hasonló helyzeteket – arról azonban nem esett szó, meglett-e a két elégedetlen férfi.