A Maszkos Mikulás lett a tavalyi év győztese
A koronavírus-járványhoz mindenki a maga módján, a lehetőségei szerint igyekezett alkalmazkodni, ám az ilyen időkben mindig vannak olyanok, akik olyan kreatív újdonságokat alkotnak, amelyek kisebb forradalmat idéznek elő saját szegmensükben. Ezek közé tartozott a magyar Maszkos Mikulás is tavaly, ami gyorsan népszerű lett Magyarországon, sőt külföldön is. Ezt az újító gondolkodásmódot a szakma is értékelte, és a járványügyi előírásokhoz alkalmazkodó ajándékosztó készítőjét díjjal jutalmazta. Így történhetett, hogy a lajosmizsei Rimóczi-Art Kft. nyerte el „Maszkos Mikulás”-sal a Magyar Édességgyártók Szövetsége Édesség Innovációs Díját – tájékoztat a Magyar Konyha online. A szövetség kiemelte, hogy a Maszkos Mikulás túlmutat azon a szemléleten, amely az élelmiszer-innovációt kizárólag a receptúrák változtatásával köti össze.
A szövetség azért alapította a díjat, hogy tagsága szavazatai alapján minden évben elismerje az előző esztendő során megjelent, innovációs szempontból kiemelkedő édességkészítői újítást.
A szövetség indoklása szerint a vásárlók körében nagy népszerűséget szerzett, külföldi hírügynökségek figyelmét is felkeltő Maszkos Mikulás, akinek az arcát maszk takarja el, kiemelkedő példája annak, hogy az innováció, a termékfejlesztés nem állhat meg a jelenlegi helyzetben sem.