"Az első száz méteren szinte csak erre figyeltem", nyilatkozta a 4 férfi vegyes döntőse.
Minden idők legügyesebb reklámkampánya a cáparuhagyártóké. A Föld átlagos lakója az elmúlt hónapban 4,7 alkalommal hallott a cáparuháról, Európa és Észak-Amerika lakossága azon belül átlag 26,1-szer. A legutóbbi említés a magyar vegyesúszóé, akiről kiderült, hogy a kívülről annyira lazának tűnő előfutama alatt majdnem megtréfálta a high-tech ruhadarab, ezt írja ugyanis a Magyar Olimpiai Bizottság szájtja:
Az Európa-csúcstartó magyar vegyesúszó a második legjobb idővel került a 400 vegyes vasárnap reggeli döntőjébe, ám saját bevallása szerint egy korántsem apró malőr is hátráltatta: „Nem kötöttem meg rendesen a nadrágom, így azonnal belefolyt a víz úszás közben. Az első száz méteren szinte csak erre figyeltem...“
Az egész cikk itt olvasható.