A marketingszempontok mellett a csapatok várható szereplését is mérlegelik a sportszergyártók, hiszen mindenki a végső győztes büszke támogatója akar lenni. Olaszországon keresztül a Puma volt a címvédő.
Minden nagy márka bejutott a négy közé, az elődöntők alapján az Adidas vb-döntős helye biztos volt, minden más gyártót lesöpörtek, bár ellenfelük is alig akadt, Anglia (Umbro) és Portugália (Nike) kivételével a többi gyártó favoritja a másik ágon mehetett a döntőbe.
A Puma saját negyeddöntőt hozott össze magának (Uruguay, Ghána), így biztos volt, hogy megmérkőzhetnek a Nike élvonalával (Hollandia, Brazília) az elődöntőben, tehát garantált volt, hogy nem csak két ország, de két sportszergyártó is megküzd egymással július 11-én.
A legjobb négy közé két Adidas-garnitúra került (Németország, Spanyolország), a címvédő Puma reményeit Uruguay éltette, de a vébé Nike-topcsapata (Hollandia) lenyomta az utolsó dél-amerikai csapatot.
A döntőben Adidas-Nike párharc lesz (Spanyolország - Hollandia), a Puma bronzéreméhez az Adidas kirakatcsapatát kellene verni (Uruguay - Németország).