Már második hónapja nyeri az Index a látogatottsági versenyt
2021 januárjában naponta átlagosan 890 142 felhasználó böngészte az Indexet, és ezzel a leglátogatottabb hazai online kiadvány lett az Indamedia-csoporthoz tartozó hírportál. Februárban ez a pozitív tendencia tovább erősödött: a Gemius belföldi látogatottsági adatai alapján naponta átlagosan 940 557 olvasó érkezett az Indexre, és ezzel ismét maga mögé tudta utasítani a többi magyar site-ot.
Az év eleje óta erős iramot diktál az Index, januárban összesen 18 napon szerezte meg a leglátogatottabb online kiadvány címét, februárban ezt 28 napból 20 alkalommal teljesítette. Ráadásul ebből 4 napon 1 millió feletti látogatószámmal került a dobogó legfelső fokára. Januárhoz képest átlaghelyezésünkön is javítottunk, hiszen nem volt olyan nap, amikor a második helynél rosszabbat értünk volna el.
A lapvezetés úgy látja, hogy ezek a számok is jól mutatják, hogy sikerült stabilizálni az Index olvasóbázisát, amelyet néhány hónap alatt vissza tudtak építeni a korábbi szintre, így az Indamedia-csoporthoz tartozó hírportál ismét elfoglalta vezető helyét a hazai online kiadványok között. Sőt, növekvő pályára sikerült állítani: 6 százalékkal, azaz 50 ezer látogatóval nőtt a tavalyi évhez és januárhoz képest is az Index napi átlag-látogatószáma.
Kiugró februári eredményeinken már látszik a közelmúltban indított, új tartalmaink – például a Kibeszélő videós formátum, Degusztátor gasztrorovat vagy a rovatokhoz kapcsolódó podcastadások – hatása is. Folytatjuk a tartalomfejlesztési munkát, és a következő hónapokban további új formátumokkal jelentkezünk. Célunk, hogy jelentősen tovább bővítsük a kiadványunk által elért olvasótábort
– fűzte az eredményekhez Starcz Ákos, az Index vezérigazgatója.
Az Indamedia-csoport többi kiadványa is jól szerepelt februárban, a fenti paramétert vizsgáló listán a Femina például negyedik helyet szerezte meg az év második hónapjában a napi átlag 603 534 látogatójával.
Rovataink a Facebookon