Folyamatosan erősödik az Index

2022.06.21. 15:17
Múlt héten az Index nyerte a látogatottsági versenyt a hivatalos közönségmérés brandadatai szerint. A hírportál folyamatosan erősödik, amióta a Meta feloldotta az Index Facebook-elérésének korlátozását.

Mint ismert, 2021 novemberében a Meta előzetes értesítés nélkül korlátozta az Index elérését, aminek következtében napi több százezer felhasználót vesztett a hírportál. Hosszas egyeztetések után az Indamediának 2022. június elején sikerült megállapodnia a technológiai céggel a korlátozás megszüntetéséről. A megegyezés hatása már látszik az Index látogatottsági mutatóin: a brandadatok alapján múlt héten az Indexet olvasták a legtöbben a hazai online kiadványok közül.

TOP5 brand látogatottsága RU (Real User) alapján (1)

Nézzük meg az oldalon töltött időt a valós látogatók (Real User – RU) száma alapján készített heti lista első öt kiadványánál. Az első helyen lévő Indexen egy olvasó csaknem két és félszer több időt tölt, mint amit a lista második helyezett kiadványa elkönyvelhet magánál.

Oldalon töltött idő az RU alapján TOP5 Brand esetében (1)

Az applikációs forgalmat is magában foglaló közönségmérési adatok szerint oldalletöltés tekintetében is az Index vitte a 2022. június 13–19. közötti időszakot. A látogatók összesen 46 729 114 oldalletöltést generáltak az Index felületein múlt héten, ami több mint 16 millióval több, mint amit a lista második helyén álló kiadványnál mértek.

TOP5 brand oldalletöltés alapján (1)

„Nagy öröm, hogy a szerkesztőség munkája végre fair versenyben, a piaci versenytársakkal megegyező körülmények között mérettetik meg. Ennek az eredményét láthattuk az elmúlt héten” – mondta Fekete-Szalóky Zoltán, az Index főszerkesztője.

Erős kezdés ezen a héten is

Az elmúlt heti eredmények után tegnap is az Index zárt az olvasottsági verseny élén. Szintén brandadatok alapján RU-ban valamivel több mint 116 ezerrel több olvasó kereste a híreket az Indexen, mint a második helyezett kiadványnál.

TOP5 brand oldalletöltés alapján 2022.06.20

7,1 milliós oldalletöltésével az index.hu a második helyezetthez képest hatvan százalékkal, míg a harmadikhoz képest kétszeresére növelte az ebben a mutatóban mért előnyét.

A látogatók oldalon eltöltött ideje alapján a második és harmadik helyezett kiadványokon összesen kevesebb időt töltöttek az olvasók, mint az Indexen önállóan.