![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
![Megvan a magyar küldöttség első érme: Muhari Eszter drámai fordítással harmadik női párbajtőrben](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5749/57490/574903/57490351_4252339_fbef88c68a0393b9406933a0f85ee08d_wm.jpg)
A múlt héten zajlott közlekedési káosz számos alternatív megoldást kényszerített ki Budapest lakóitól. Új erőre kapott a telekocsi-mozgalom, aminek köszönhetően egy autóban végre nemcsak egy utas ült, de mérhető növekedést produkált az interneten keresztül végzett távmunka is, amire egyébként számos nagyvállalatnál eddig is volt lehetőség. Most azonban a lehetőségből kényszer lett.
A Hewlett-Packard Biztonsági Központja (HP MSC) több mint egy tucat, Magyarországon működő multinacionális vállalat és államigazgatási intézmény forgalmi adatait elemezte a közlekedési sztrájk időszakára vonatkoztatva.
A központhoz már a sztrájk kezdetén több bejelentés érkezett a partner-szervezetektől, melyben jelezték, hogy a távoli hozzáférések száma érezhetően megnövekedett. Egyértelművé vált tehát, hogy munkatársak automatikusan a számítógépükkel és internetkapcsolatukkal hidalták át, hogy nem tudtak közlekedni a városban.
A kezdeti forgalomnövekedés egyben tesztelte is a rendszer, hiszen korábban nem volt példa ilyen mértékű csúcsterhelésre. Az elmúlt héten a vizsgált cégeknél átlagosan húsz-harminc százalék közötti forgalomnövekedést lehetett kimutatni a sztrájk előtti héthez képest.