Miközben még mindig olyan Flash szoftveren dolgozik az Adobe, mely probléma nélkül fut okostelefonokon és tableteken, a cég felkészül a Flash nélküli jövőre is. A cég legutóbbi döntése a Medialets's hirdetési platform integrálása volt.
A Medialets' hirdetési technológia nem használ Flasht, de ennek ellenére működik iPaden, androidos készülékeken és a BlackBerry PalyBookon.
Eltartott egy ideig, míg az Adobe meglépte ezt, az elemzők szerint okos húzás volt a részükről, hiszen az üzletük szoftverek eladására épül. Ki kell szolgálni a piacot, akármerre megy a fejlődés, akármilyen platformról van szó. A Medialets's lehetővé teszi a fejlesztőknek, hogy hirdetéseket tegyenek az Adobe-os tartalmukra iPadokon és egyéb tableteken is.
Az egésznek a háttere, hogy az Apple már évek óta nem támogatja készülékein, például az iPhone-on és iPadon a Flasht. Olyannyira, hogy nemcsak Flash nem lehet az iPhone-on, de még Flashben megírt programot sem lehet átültetni a mobilra, tehát a fejlesztőkörnyezetet is kizárja az Apple. Az Adobe sok ötlettel próbálta meg élét venni ennek a tiltásnak. Legutóbb például elérhetővé tettek egy Wallaby nevű alkalmazást, mellyel pár kattintással lehet az eredetileg Flashben készült tartalmakat a jövendő szabványának számító HTML5 formába konvertálni.