Gyorsulva zuhan a MySpace
A Comscore mérései szerint a 2011 januárban még 73 millió egyedi látogatót vonzó MySpace februárban már csak 63 milliót ért el, ami brutális 14,4 százalékos visszaesést jelent. A portálnak egy évvel ezelőtt kétszer több látogatója volt.
Ezek az adatok igencsak megnehezítik a MySpace folyamatban lévő eladását, a potenciális vevők valószínűleg kigúvadó szemekkel nézik a számsorokat, és próbálják kitalálni, hogy meddig eshet a látogatottság.
Sajnos a MySpace gyorsulva zuhan, ami arra utal, hogy az emberek olyan gyorsan hagyják el a portál, amilyen gyorsan csak tudják. A TechCrunch szerint ideig nem stabilizálódik a portál helyzete.
A News. Corp. 2005-ben 580 millió dollárt fizetett a portálért, amely 2006 decemberében a világ legnagyobb portálja volt. Majd jött a Facebook. Nem valószínű, hogy ma bárki ennyit adjon ma a MySpace-ért, és nem látszanak olyan újítások, amelyek megint növekedési pályára tudnák állítani a céget.