Keresés

39 találat az Indexről, és 15 a környékéről.

Közeleg a közösségi média vége?

Közeleg a közösségi média vége?

2022.11.23. 06:53 Módosítva: 2022-11-24 06:12:19
A Twitter lángokban. A Facebook zuhan. Mindenki TikTok akar lenni.

2020. december 24., 18:58

A webretró a következő Facebook? A webretró a következő Facebook?

Az Instagram meg a Snapchat már nagyon kétezertízes évek. Akkor mi a menő közösségimédia-szolgáltatás? Hát a MySpace!

2012. szeptember 26., 11:18

Feltámadhat a Myspace

Pár éve a legnagyobb közösségi oldal volt, most designváltással próbálj szembeszállni a Facebookkal.

2011. november 16., 16:33

Bűncselekmény a hamis Facebook-profil

Az amerikai igazságügyi minisztérium ragaszkodik a sok kritikát kapott szabályozáshoz, amivel milliókat bélyegeznek bűnözőnek.
nononono

2011. július 4., 11:46

Facebookabb lehetett volna a Facebooknál

A MySpace pár éve az internet legmenőbb oldala volt, aztán a nullára küzdötte le magát, miközben a közösségi web meghódította a világot.

2011. június 29., 12:59

Eladó a MySpace

Félmilliárdért vették, most 35 millióért adnák el.

2011. március 24., 12:51

Gyorsulva zuhan a MySpace

A közösségi portál egy hónap alatt elveszítette a látogatók 14,4 százalékát. Egy év alatt felére esett vissza az érdeklődés.

2010. november 4., 11:21

Becsukhat a MySpace

A tulajdonos News Corp. szerint a világ második legnagyobb közösségi oldalának vesztesége elfogadhatatlan és nem fenntartható.

2009. június 11., 10:25

Öregekre hajt a MySpace

A közösségi portál Bonóval és Iggy Poppal szólítja meg az idősebbeket.

2008. február 6., 10:17

Megmozdult a MySpace

Pontosan kilenc hónappal azután, hogy a Facebook megnyitotta a programozási felületét a nép előtt, és ezzel egy csapásra a legtrendibb közösségi oldallá vált, a nagy rivális MySpace is bejelentette ugyanezt.

2007. május 16., 10:02

Közösségi hálózatokba áramlanak a reklámmilliók

Az eMarketer tanulmánya szerint a közösségi oldalak adják majd a következő években az online marketing frontvonalát, mivel itt lehet a leghatékonyabban megtalálni a hirdetések célközönségét (lévén a felhasználók önként és dalolva adnak meg magukról egy rakás adatot, amik alapján a reklámokat lehet célozni).Tavaly Amerikában 350 millió dollárnyi hirdetés jelent meg ezeken az oldalakon, idén ez az összeg már meg fogja közelíteni az egymilliárdot, és 2011-re a tanulmány szerint túllépi a 2,5 milliárdot (mivel az előző postban már úgyis bevallottuk, hogy imádjuk a nagy számokat: 455 milliárd forint).Persze ez nem azt jelenti, hogy minden közösségi oldal pénzjegynyomdává válik; a két csúcsragadozó, a MySpace és a Facebook a hirdetési piat közel háromnegyedét uralja.