Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Facebookot nem egészen úgy lehet elérni az úton, mint a pécéről vagy okostelefonról. Ebben a verzióban kevesebb funkció érhető el, de azok kifejezetten a sofőrökre optimalizálva: pár mozdulatra vannak a barátok és az útba eső üzletek. Dan Rose, az együttműködésekért és platform-marketingért felelős alelnök szerint a Facebook Mercedes-verziója arra reakció, hogy az internet egyre több környezetben elérhető. “Most, hogy az autóknak már van okos képernyőjük, valószínűleg egyre több gyártó akarja majd összekötni a vezetőket a barátaival, hogy kihasznája az ezzel járó előnyöket.” – mondta Rosa egy interjúban.
Robert Policano a Mercedes termékmenedzsere elmondta, hogy biztonsági okokból minden olyan dolog tiltott az alkalmazásban, amihez szöveget kell bevinni. Az app viszont megjelenít néhány előre megadott szöveget, amiket egy gombnyomással ki lehet rakni az üzenőfalra.
Miután a vezető megadja a navigációs rendszernek az útvonalat, beállítható, hogy az automatikusan kikerüljön Facebookra az út hosszával, és az aktuális forgalom alapján az út megtételéhez szükséges becsült idővel. A sofőrök könnyen elérhetik a közelben lévő barátaik listáját is, vagy az útba eső vendéglőket, amiket a barátaik lájkoltak a Facebookon.
Mercedes Facebook a két cég hat hónappal ezelőtt kezdődött együttműködésének eredménye. A járműbe beépítették a a Google alkalmazásait és a Yelp kritikagyűjtő oldalt is. A vezető egy gomb tekerésével tud váltani köztük. Az appok a Mercedes új mbrace2 telematics rendszerének részei, ami nagyfelbontású színes kijelzőt és nagysebességű vezeték nélküli internetkapcsolatot ad a sofőr kezébe. Az mbrace2 tavasszal, a 2013-as SL-osztályú Mercedesekben jelenik meg először.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM