Még 2010-ben nyilatkozta azt a Tumblr mikroblog-szolgáltatás alapítója, hogy ellenzik a hirdetéseket, "felfordul a gyomruk tőlük". Ehhez képest május 2-től a Tumblr hirdetéseket ad majd el a kiemelt tartalmaknál.
Valószínűleg idióta voltam akkoriban – mondta David Karp alapító, amikor szembesítették két évvel ezelőtti véleményével. A mostani döntés annak az eredménye, hogy a szolgáltatás hihetetlen mértékben nő.
A legújabb adatok szerint 52 millió blog van most a rendszerben, több mint 21 milliárd poszttal, április 18-án például 53 millió új bejegyzést írtak a felhasználók. Hetente 4,5 milliárdszor kattintanak a Tumblrre, ezt a hirdetési potenciált szeretnék kihasználni az alapítók.
A Tumblr februárban vezette be a megkülönböztetett poszt intézményét, egy dollárért kiemelik a felhasználók tartalmát, így többen találják meg azt.