A webes és mobilos játékokat fejlesztő Zynga egyszerű stratégiát követ: ha megjelenik egy játék a letöltési toplistákon, akkor azt megpróbálja felvásárolni, és ha ez nem jön össze, akkor megpróbálja klónozni a programot. Legutóbb az Omgpop nevű fejlesztőcég vált világhírűvé azzal, hogy a Zynga potom 200 millió dollárért megvette őket a Draw Something nevű játék sikere miatt.
A legfrissebb használati statisztikák alapján ez meggondolatlan döntés volt, mert a felvásárlás óta eltelt egyetlen hónap alatt kétharmadára csökkent a napi játékosok száma. Az üzlet nyélbe ütése pillanatában a Draw Something napi 15 millió játékost vonzott, most viszont már csak tízmilliót.
Pedig a Zynga már egészen ügyes hirdetései tervvel állt elő. A megrendelők a szokványos szöveges hirdetések helyett a játék feladványaiban jelenhetnek meg. A Draw Something ugyanis egy rajzos Activity, amiben az egyik játékosnak meg kell rajzolnia a feladványban megadott szót, a másiknak pedig ki kell találnia, hogy mi látható a rajzon. Itt jelenhet meg feladványként a Pepsi vagy Bosszúállók című film.
Az üzleten sokat nyert az Omgpop, hiszen ők akkor is megkapják a pénzüket, ha a letöltésszámláló eléri a grafikon x tengelyét. Ugyanakkor nem érdemes elverniük a pénzüket, mert a következő játékkal már nem biztos, hogy ilyen jól járnak. Ha most kellene eladniuk a játékot, valószínűleg a felvásárlási ár töredékét kapnák érte.