A Twitter nyerte a Super Bowlt
A Twitter lesöpörte a Super Bowl döntő alatt vetített hirdetésekben a Facebookot, Google Plust és a többi közösségi oldalt. A reklámok felében említették a Twittert, csak nyolc százalékában a Facebookot és egyszer sem a Google Plust. A felmérésben az országosan leadott reklámokat nézték, amelyeket a játékidő alatt vetítettek le.
Az 52 reklámból 26-ban említették a mikroblog-szolgáltatót, a Facebook csak négyszer jelent meg, ezen kívül csak a YouTube és az Instagram szerepelt valamelyik reklámban. Egy évvel ezelőtt a Twittert és a Facebookot ugyanannyiszor említették, mindkét cég neve nyolcszor hangzott el. Ez azt is jelenti, hogy a Twitter ismertsége és népszerűsége hatalmasat ugrott a hirdetők körében, a Facebook népszerűsége pedig csökkent.
Ezek a számok azért fontosak, mert a Super Bowl a televíziós évad hagyományosan legnézettebb műsora, 110 millió körüli nézettséggel, tehát a reklámozók szempontjából az egyik legfontosabb nap. A mérkőzés alatt mutatják be a cégek legújabb reklámjaikat.