Megérkezett Magyarországra az EMAG
Magyarországon is megkezdte működését az EMAG online webáruház. A cég a magyar piac első számú B2C (business to consumer) kereskedelmi vállalatává szeretne válni.
Az EMAG kedden jelentette be, hogy Magyarországon is megkezdte a működését. A cég 13 árukategóriából kínál több mint tízezer terméket. A tabletektől a fényképezőgépeken és TV-ken át egészen a háztartási gépekig 120 márkát kínálnak, illetve magas színvonalú szolgáltatásokat.
Iulian Stanciu, az EMAG ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az elmúlt 12 évben létrehozták Románia és Bulgária vezető online áruházát; az itt szerzett tapasztalatokat akarják a magyar piacon felhasználni.
Az EMAG Kelet-Közép-Európa vezető e-kereskedelmi csoportjának, az Allegro Group Europe-nak a tagja. Ehhez tartoznak az olyan, Magyarországon népszerű online kereskedelmi oldalak is, mint a Vatera.hu, az Apród.hu, a Grando.hu és az Árukereső.hu.