Már februárban rebesgették, hogy a Twitter új ruhát kap, és hogy a felhasználók rövidesen megújult profiloldalakkal nézhetnek szembe. Erre mostanáig kellett várni. Bár az új köntöst egyelőre még csak a kiválasztott kevesek láthatják, az elkövetkező hetekben mindenkihez elér a frissítés.
Az újratervezésnél a Twitternek látszólag fontos volt, hogy a rövid szöveges üzenetekre kihegyezett mikroblogszolgáltatás ne csak informatív legyen, hanem szép is. Röviden: kevesebb betű, több színes kép. A nagy háttérképek, az elemek elrendezése és az összhatás úgy általában a facebookos profiloldalakat idézi.
A tartalom fontosságát ezentúl a betűméretekkel is érzékeltetni fogják; az érdektelen szemét apróbetűs lesz, a velős egysorosok viszont szalagcímként ordítanak. Fontosabb, hogy ezentúl már az egyes tvitjeinket is rögzíthetjük (pin) az oldalon, egyfajta státuszüzenetként, illetve tartalomtípus (szöveg, kép, videó, válaszüzenet) szerint is szortírozhatjuk a megjelenő bejegyzéseket.
(Akinek nincs türelme kivárni a természetes kiválasztódást – azt, hogy a létező profilján is elérhető legyen az új dizájn –, regisztráljon egy új profilt, mert az új felhasználókat már az új layouttal köszöntik.)