Már megint egy vagyont költött a Facebook

2014.07.03. 11:45

Ha Facebook, akkor fölvásárlás. Nem volt ez mindig ilyen egyértelmű; úgy tűnt, a közösségi oldalnak épp elég hatalmat jelent, hogy egymilliárdos felhasználóbázisnak juttathat el célzott hirdetéseket. Mint kiderült, mégsem; most éppen a Liverailt, egy online médiavállalatot vásároltak föl. A Liverail kisebb vállalatoknak segít abban, hogy releváns hirdetéseket és videókat helyezzenek el a weboldalakon és alkalmazásokban.

Nem tudni, pontosan mennyiért ütötték nyélbe az üzletet, de a pletykák szerint 400-500 millió dollár lehetett a vételár. Hasonló szolgáltatásokkal más cégek is foglalkoznak, így nem csoda, hogy a Facebook is külső segítséget vesz igénybe – már csak azért sem, mert az előrejelzések szerint az online videohirdetések a következő években egyre jobban elterjedhetnek.

Az online videók nézőinek érdekesebbek lehetnek a számukra is releváns hirdetések, és így a hirdetők is hatékonyabban dolgozhatnak. Mindez a kiadók számára is előnyös, mivel a célzott reklámok a legtöbbet hozzák ki egy hirdetésből.

– mondta Brian Boland, a Facebook munkatársa a felvásárlás kapcsán.

A Liverail állítólag havonta hétmilliárd videós reklámot szállít.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 1-2-3-4-5

5 könyv
Több mint 600 meghökkentő, érdekes és tanulságos történet!

MEGVESZEM