Ismét elérhető a Wizz Air online rendszere
Péntek éjszaka megoldódott a Wizz Air nemzetközi informatikai partnerénél jelentkező szolgáltatói probléma, így a légitársaság online rendszerei ismét megfelelően működnek – tudatta lapunkkal a Wizz Air.
Mint írták, a légitársaság irányelvei szerint a járattörlésben érintett utasok automatikus visszatérítést kapnak: a rendszer a járatuk indulását követő 24 órán belül a viteldíj 120 százalékát küldi meg nekik WIZZ-pontban. Hozzátették: a Wizz Air utasai a hivatalos weboldalon, valamint a mobilalkalmazáson keresztül is átfoglalhatják járatukat, vagy kérhetik a viteldíj 100 százalékának készpénzes visszatérítését.
A Wizz Air munkatársai továbbra is azon dolgoznak, hogy minden utas eljuthasson választott úti céljára. Köszönjük az utasok türelmet és megértését ez idő alatt
– írták a közlemény végén.
Mint arról az Index is beszámolt, péntek reggel világszerte bankok, repterek, kórházak, biztosítók, vasúti rendszerek, légitársaságok, de még futballklubok informatikai rendszerei is leálltak, és teljesen használhatatlanná váltak. A kiesés a Crowdstrike globális kiberbiztonsági cégnél felmerült problémával függött össze. A hiba forrásáról, okáról és hatásairól itt írtunk bővebben.