Letölthető dalokat osztanak meg a felhasználókkal MySpace Music portálon, amit a MySpace közösségi szájt és a zeneipar legfontosabb cégei alapítottak néhány éve, és most teljesen felújították. A felhasználok ezentúl több ingyenes dalt beállíthatnak a saját oldalukon, számlistákat oszthatnak meg a barátaikkal. A MySpace Music főoldalán az újabb albumok megjelenése és a zenekarok koncertjei is láthatók, és a dalokat meg lehet venni az Amazonon, írja az MTI.
Ennek köszönhetően a MySpace az Amazon bevételeiből is részesedést kap, illetve a reklámbevételei is jelentősen megnőnek. A MySpace Music irányításával megbízott Courtney Holt következő terve, hogy koncertjegyeket és csengőhangokat is eladnak majd a főoldalon, és innen már csak egy lépés, hogy bélyegméretű háttérképeket kezdjenek árulni horribilis összegért.
A MySpace aggódhat, mert legfőbb konkurenciája, a Facebook globálisan már megelőzte (200 millió felhasználó 130 millióval szemben), és az USA-ban is csak egy hajszállal vezet a 70 millió júzerrel, itt a Facebooknak még csak 61 millió regisztrációja van.