Egy 530 millió dolláros üzlet keretében a Microsoft eladja egyik digitális hirdetésekkel foglalkozó cégét, a Razorfisht a Microsoft. A vevő a francia Publicis hirdetési ügynökség, a világ negyedik legnagyobb, reklámokkal foglalkozó cége. A Microsoft 3 százaléknyi részesedésnek megfelelő Publicis-részvényt kap a cégért cserébe.
A Razorfish két éve került a Microsoft tulajdonába, amikor hatmilliárd dollárért felvásárolták annak anyacégét, az aQuantive hirdetési óriást. A Microsofton belül is gyakorlatilag önálló cégként működött 2000 alkalmazottal, legfőbb ügyfelei a Ford, a McDonalds és a Best Buy bolthálózat voltak, de ők tervezték például a Bing logóját, és a Microsoft keresőjének teljes reklámkampányát is. Június végén terjedt el a hír, hogy a Microsoft eladná a céget, akkor a szakértők 600-700 millióra becsülték az árat.