Összefog az Amerikai Szívtársaság és a Nintendo
A Nintendo hadonászós konzolja 2006 végén jelent meg a piacon. A japán cég most azért szövetkezik az Amerikai Szívtársasággal, hogy csökkentsék az amerikai lakosság körében a szívbetegségek kockázatát.
Az AHA szerint az amerikaiak 70 százaléka nem mozog eleget: jelentős egészségügyi gondot jelent az elhízás, amely a legtöbb halálesetért felelős kardiovaszkuláris betegségekhez vezethet.
A szívtársaság rámutatott, hogy az átlag amerikaiak naponta nyolc óránál is többet ülnek. A szervezet heti 150 perc testmozgást javasol a felnőttek számára, míg a gyereknek napi egy óra lenne az ideális.
A Nintendo a jövőben az AHA logójával látja el az úgynevezett aktív videojáték-termékeket, így a Wii, a Wii Fit Plus és a Wii Sports Resort elnevezésű konzolokat is.
Az Egyesült Államokban az utóbbi 20 évben drámaian megugrott a túlsúlyosak aránya, hivatalos statisztikák szerint minden harmadik felnőtt elhízottnak számít.