Személyre szabott hirdetések a mobiltévén
Nem fog ki rajtam az IndaPass, akkor is fellövöm ide ezt a postot. Szóval a mobilszolgáltatók elég sokat tudnak az ügyfeleikről (nemüket, korukat, plusz ismerhetik a mobilwebes tartalomfogyasztásukat meg a kedvenc helyeiket is), ezért nincs mit csodálkozni azon, hogy egy norvég mobilcég személyre szabott hirdetésekkel próbálkozik. Az előfizetők két hónapig láthatnak érdeklődésükhöz passzoló reklámokat mobiltévézés közben. Két tévécsatorna és négy rádióadó vesz részt a kísérletben.
A BBC cikke szerint most körülbelül 44 millióan néznek tévét mobilon, de számuk évente megduplázodik, így hamarosan sok százmillióan lesznek (eMarketer stat). Gondolom ez akkor lesz így, ha a mobilkijelzők mérete és felbontása hasonló ütemben nő majd.
A BBC cikke szerint most körülbelül 44 millióan néznek tévét mobilon, de számuk évente megduplázodik, így hamarosan sok százmillióan lesznek (eMarketer stat). Gondolom ez akkor lesz így, ha a mobilkijelzők mérete és felbontása hasonló ütemben nő majd.
Rovataink a Facebookon