Az LG és a Samsung vezet multimédiában
Úgy tűnik Dél-Korea igen jól el tudja adni a készülékeibe épített multimédiás extrákat, egy felmérés ugyanis arról árulkodik, hogy az LG és a Samsung mobilok tulajdonosai igen jól ismerik ezeket a megoldásokat. A Park Associates felmérése szerint az LG-tulajdonosok tizenkét százaléka, a Samsung tulajdonosok 11 százaléka említette meg válaszában a beépített tévét, míg a Motorlánál nyolc százalék, a Nokiások közül azonban senki sem tudta, hogy van-e valamilyen multimédiás extra a mobilban.
A Park Associates azt is megemlíti, hogy amíg a Nokia modellek csupán a hat százaléka támogatja az online zenevásárlást, addig az LG-nél huszonkét, a Motorolánál húsz százalék. hogy . említette meg a mobiljába épített tévét
A Park Associates azt is megemlíti, hogy amíg a Nokia modellek csupán a hat százaléka támogatja az online zenevásárlást, addig az LG-nél huszonkét, a Motorolánál húsz százalék. hogy . említette meg a mobiljába épített tévét
Rovataink a Facebookon