Mobilra támad a plakát

2007.10.03. 07:34
A fővárosban több helyen van olyan utcai hirdetőtábla, amely bluetooth kapcsolaton multimédiás tartalmakat lök át a készülékeinkre. A rendszer elég agresszív, amikor először találkoztam vele, a laptopomat vette célba. A 141-es busz indulására várva elővettem a laptopomat, bluetoothon csatlakoztam a zsebemben lévő N95-re, és próbáltam volna netezni, de szinte percenként kellett visszautasítanom a hirdetőtáblát, amely valami fájl szeretett volna áttölteni.

Végül engedélyeztem a letöltést, így sikerült megszereznem a Red Hot Chili Pepperstől a Californication tizenöt másodperces részletét, egy Kelly Clarkson nevű valakitől egy rohadtul idegesítő szar zenét, Kelly Jones fényképét, meg egy txt formátumú hírt a Stereophonics nevű zenekarról. Egyetlen kérdés motoszkált a fejemben: Mire jó ez?



A Californication egyrészt nem aktuális sláger, másrészt a részlet a szám közepéről van kivágva, harmadrészt egyik tartalomról sem derül ki, hogy mi a francot akarnak vele. Ki forgalmazza a számot? Megvehető mobilról? Mennyibe kerül? Mihez kezdjek ezzel a hírrel? Hol olvashatok többet róluk, vagy más zenei híreket hol szerezhetek? Ennek így semmi értelme, fölöslegesen zaklatják az embereket üzenetekkel. Kéremkapcsojjákki.

Köszönjük, hogy olvasol minket!

Ha fontos számodra a független sajtó fennmaradása, támogasd az Indexet!