Nem könnyű virtuálisan mobilszolgáltatni
Az Nemzeti Hírközlési Hatóság mai sajtótájékozatóján megint elhangzott, milyen jó lenne, ha Magyarországon is megjelennének virtuális mobilszolgáltatók. Ezek az MVNO-k, amelyek a meglévő szolgáltatók hálózatán terpeszkedve nyújtanak mobilszolgáltatást. Az ilyesmibe azonban nem lehet csak úgy belevágni. A Blyk például elég nagy svunggal indított, de szeptember óta csak 28 ezer előfizetőt sikerült begyűjtenie, és ettől néhány hirdető igencsak megszeppent. Már írtunk róla, hogy a Blyk mobilhirdetésekre alapozza a szolgáltatását: az előfizetők a reklámok megtekintésért cserébe ingyenes beszédperceket kapnak. Csak a 16-24 éves korosztályba tartozóknak lehet Blyk-előfizetésük. Igaz, hogy a szolgáltató egy év alatt csupán 100 ezer előfizetőt akar összeszedni, ami a következő fél évben akár még össze is jöhet. Ugyanakkor érthető, hogy a hirdetők több célpontot akarnak látni.
Na, melyik magyar cég mer belevágni az MVNO alapításába? Szerintem nálunk fél év alatt legfeljebb pár ezer előfizető jönne össze, mert jóval kevesebben vagyunk, mint a britek. Meg nem is olyan vonzó a sovány magyar pénztárca, mint a ropogós fonttal teletömött brit buksza.
Na, melyik magyar cég mer belevágni az MVNO alapításába? Szerintem nálunk fél év alatt legfeljebb pár ezer előfizető jönne össze, mert jóval kevesebben vagyunk, mint a britek. Meg nem is olyan vonzó a sovány magyar pénztárca, mint a ropogós fonttal teletömött brit buksza.
Rovataink a Facebookon