Mobilon is beindul a kereskedelem?
Kereskedelmi cégekről készített tanulmányt a Cisco tanácsadó részlege, és többek között azt vizsgálta, hogy a legjobbak miként hasznosítják a mobiltechnológiát. Észak-Amerika és Európa negyvenöt kiskereskedelmi cégét értékelte a vásárló szemszögéből, az olyan alapvető funkciók alapján, mint a grafikus felhasználói felület, a keresési lehetőség, és a kényelmes vásárlási folyamat.
A tíz legjobb webhely tökéletesen megfelelt az alapvető kritériumoknak, a vásárlást jelentősen megkönnyítette a vásárlók számára. A felmérés szerint a tíz legjobb e-kereskedelmi webhely sorrendben: Amazon.com, Best Buy, Sears, Circuit City, Quelle, Otto, Macy’s, FNAC, Bol.com és Argos Home Retail Group.
A Cisco szerint rövidesen a vásárlók alapvető elvárásai között szerepel majd, hogy mobil eszközökkel is megtalálják az üzleteket, termékeket keressenek, és kezeljék számlájukat. A kiskereskedőknek ezért ki kell alakítaniuk mobil stratégiájukat, amellyel a vásárlók bármikor és bárhonnan hozzáférhetnek a termékek adataihoz.
A kiskereskedők mobil kínálatának legegyszerűbb formája, hogy szöveges üzenetekben kommunikálják akcióikat, megválaszolják a vásárlók kérdéseit, információt szolgáltatnak az elérhető termékekről és aktualizálják a szállítási adatokat. A kiskereskedők 42 százaléka mobilra optimalizált weboldalakkal teszi elérhetővé a termékinformációkat, 15 százalékuk tranzakciókat is engedélyez a mobilokról, (vásárlás, készletek lekérdezése stb.), 10 százalékuk sms-ben válaszol a vásárlók kérdéseire.
A tíz legjobb webhely tökéletesen megfelelt az alapvető kritériumoknak, a vásárlást jelentősen megkönnyítette a vásárlók számára. A felmérés szerint a tíz legjobb e-kereskedelmi webhely sorrendben: Amazon.com, Best Buy, Sears, Circuit City, Quelle, Otto, Macy’s, FNAC, Bol.com és Argos Home Retail Group.
A Cisco szerint rövidesen a vásárlók alapvető elvárásai között szerepel majd, hogy mobil eszközökkel is megtalálják az üzleteket, termékeket keressenek, és kezeljék számlájukat. A kiskereskedőknek ezért ki kell alakítaniuk mobil stratégiájukat, amellyel a vásárlók bármikor és bárhonnan hozzáférhetnek a termékek adataihoz.
A kiskereskedők mobil kínálatának legegyszerűbb formája, hogy szöveges üzenetekben kommunikálják akcióikat, megválaszolják a vásárlók kérdéseit, információt szolgáltatnak az elérhető termékekről és aktualizálják a szállítási adatokat. A kiskereskedők 42 százaléka mobilra optimalizált weboldalakkal teszi elérhetővé a termékinformációkat, 15 százalékuk tranzakciókat is engedélyez a mobilokról, (vásárlás, készletek lekérdezése stb.), 10 százalékuk sms-ben válaszol a vásárlók kérdéseire.
Rovataink a Facebookon