A Google által bejelentett Android Wear operációs rendszer, illetve az LG és a Motorola által bemutatott első erre épülő okosórák nagy lökést adhatnak a hordható internetes eszközök piacának. A Pebble azonban csöppet sem aggódik emiatt, sőt a cég vezérigazgatója, Eric Migicovsky még örül is annak, hogy újabb érdekes megoldások látnak majd napvilágot.
A Pebble most jó helyzetben van, mert tavaly 400 ezer órát adott el, amivel nagyjából 60 millió dollár volt a forgalma, és a cég egyik befektetője szerint ezt idén meg fogják duplázni. Most több mint ezer app elérhető a Pebble-re, és ez a szám egészen biztosan növekedni fog, ezt a 12 ezer regisztrált fejlesztő garantálja.
A vállalat növekedésének ütemét mutatja, hogy a januári 45 főről mára 70-re nőtt az alkalmazottak száma, és már az Apple-től és más mobilipari gyártóktól csábítottak át magukhoz vezetőket.
Az okosórák egyre zsúfoltabbá váló piacán most előnyt jelenthet a Pebble számára, hogy az órája viszonylag olcsó a riválisokéhoz képest, és finom formájával a nők szemében is vonzó, ami a szögletes és nagyobb méretű órákról nem mondható el. Migicovsky csapata most azon dolgozik, hogy a termékei ne csak az új technológiára fogékonyak körében terjedjen el, és az óra központi szerepet kapjon az emberek életében: ezzel vezéreljük akár az autónkat és a lakásunkat is.
Rovataink a Facebookon