Szépen előre tört az eladási ranglistán a Huawei, és egy iparági nagyágyú leigazolásával szeretné folytatni ezt a sikerszériát.
Alig néhány napja arról számolt be a kínai mobilgyártó, hogy egy év alatt 63 százalékkal növelte az eladásait az okostelefonok piacán, és a harmadik negyedévben 24,7 millió készüléket adott el. Ezzel Kínában le is taszította a trónról a Xiaomit, akit általában az kínai Apple-ként emlegetnek.
Abigail Brody, az Apple egykori vezető UX-dizájnere csatlakozik a Huawei amerikai stúdiójához. Az UX a felhasználói élményt jelenti (user experience), tehát a mobilcég olyan szakértőt szerzett, aki pontosan tudja, mitől olyan vonzó az iPhone. Brody a termékek interfészének a tervezését felügyeli majd a kínai gyártónál.
Brody tíz éven át dolgozott az Apple-nél, ahol kreatív vezető volt, részt vett az első iPhone és az iCloud felhőszolgáltatást tervezésében, és a kutatásai meghatározták az Apple alkalmazásainak kinézetét - írja a szakértő Linkedin profilja.
Rovataink a Facebookon